מה זאת אומרת "אין לי אתר אינטרנט"? איך את/ה חי/ה עם עצמך?

אני פשוט לא מצליח להבין את האנשים האלה שאין להם אתר אינטרנט, אבל יש להם כרטיס ביקור שעלה להם 1 שח לכל כרטיס. כרטיס ביקור מהודר, מסוקס, כזה שאומר שאתה מספר אחד בלי להגיד!

אז איך זה, שאין לכם אתר אינטרנט?

בפגישה שנכחתי לפני כחודשיים במשרדי גוגל ישראל (אל תשאלו אותי איפה זה – אפילו להם לקח זמן להסביר לי! סודי ביותר!), אמר המנכ"ל, מאיר ברנד, דבר שדי התחברתי אליו ואני מניח שמי שיש לו אתר באינטרנט מבין ומוקיר את האמירה "היום קוראים לזה 'שיווק באינטרנט' – מחר יקראו לזה 'שיווק'".

הנוכחות שלכם באינטרנט היא דבר ראשון במעלה, כאשר אתם מבקשים לפתוח עסק חדש.

הנוכחות שלכם באינטרנט יכולה להתבטא במספר צורות:

א. בניית אתר באינטרנט,

ב. יצירת דף בפייסבוק,

ג. העלאת סרטים ליוטיוב,

ד. פתיחת חשבון ב"עסקים עושים עסקים",

ה. פתיחת חשבון ב- LINKEDIN

או בכל אמצעי אחר, שיגיד לעולם ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם – "הנני כאן".

חברים, לפני עיצוב כרטיסי ביקור, אחרי פתיחת העסק במשרדי רשויות המס, כמובן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבנות אתר אינטרנט. הוא לא חייב להיות "מפוצץ" ובומבסטי בהתחלה. משהו צנוע, מספר דפים מינימלי, אתר תדמיתי, שמסביר על מי אתם ומהו השירות/המוצר שאתם מספקים.

אבל, באמת, אי אפשר בלי זה.

תארו לכם, שיש לכם עסק בשד' רוטשילד, במקום בו מספר העוברים והשבים ביום עומד על 200 (או 200 אלף) – לא תשימו שלט קטן עם שם העסק שלכם? בטח שכן!!!

כך גם האינטרנט. אנשים מקדישים היום שעות לרביצה באינטרנט ומחפשים מידע כל הזמן (אל תשכחו את גוגל – מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם מחפשים מוצר… ? בדיוק!!!)

אז אנא, רוצו לעשות משהו עם הטיפ הזה. בעלי מקצוע (ביניהם בעל אתר זה) מציעים דילים אטרקטיביים ביותר לבניית אתר באינטרנט – נצלו את ההזדמנות.

פשוט חבל לעבוד אחרת.

שיווק בלי אתר אינטרנט – זה לא זה!

מעבר לכך, ציינו את כתובת האתר בכל מקום בו אתם משווקים את עצמכם (כן, גם החשבונית והקבלה הם אמצעי שיווק לגיטימיים). פרסום על הרכב לא יזיק, לבעלי מקצוע מסויימים. זה מזרים תנועה לאתר, לעיתים גם בשעה 4 לפנות בוקר ולעיתים בשעה 12:00 בצהריים, בזמן הארוחה שלכם. גם בזמן שאתם בפגישות האתר שלכם לא נח עם השיווק.

אתם עדיין קוראים את "השטויות" שאני כותב? רוצו להשיג לכם בונה אתרים ותבנו אתר, שיהיה הראי של מה שאתם משווקים / מציעים לעם ישראל או לעולם כולו (שקרוי היום באינטרנט "הכפר הגלובלי" – תוסיפו ללקסיקון האישי שלכם).

גל

Galgool  – מקדמים אותך ברשת האינטרנט

(ההסמכות מטעם Google ב- Google Adwords  ו- Google Analytics)

Powered by WordPress | Designed by: suv | Thanks to trucks, infiniti suv and toyota suv